FB Yandex

HANGI VATAN SAGOLSUN?





Askerin istifasından sonra tarihe şahitlik ettik.Cumhuriyet tarihinde 21 yıl sonra Genel Kurmay Başkanı ve beraberinde Kuvvet Komutanları istifa etti.

80 darbesini yaşamadım ama bugün 80 darbesinin askeri olanını büyüklerim yaşarken ben sivilini ve dahada kötüsü bunun farkında bile olmayan %50 ile birlikte dehşetle izliyorum.Elimden birşey gelmiyor çünkü aydınlarım içerde,askerim,komutanım içerde.Gazetecilerim tutuklu.Benimle aynı düşünen,aynı mücadeleyi somut olarak veren herkes içerde.

Geleceğimden şüphe etmeyi bıraktım.Artık yarınımdan bile şüpheliyim.Kamu Kuruluşlarım kadrolu.Ülkemin Doğu'su peşkef çekilmiş,hibe edilmiş.Benim aleyhime ne varsa hepsi birer birer gerçekleşmiş.Neden? O sarı benekli öküzü vermemelimiydik!! Paramparça edile edile sıra bana gelene kadar susmayıp,ilk giden Sarı Benekliye sesimi çıkartmış olsam bugün askerim,aydınım,gazetecim,başkanım içeride olurmuydu?



Ben mücadele etmedim,benim yerime mücadele edenleri bekledim.Ben sesimi çıkarttığımda aman sus dediler,böyle yetiştirildim.Hep içimden söylendim,hep içime kustum kanımı.Şimdi sıra bana geldi..Yani benim gibi düşünenlere,yani beni takip edip düşüncenin farkındayım diyenlere.TSK ben senin kuklan değilim dedi.Halka mesaj gönderdi "SİZDE BU İKTİDARIN KUKLASI OLMAYIN" demek istedi."Uyanın vatan sağ olmaktan çıktı,leş kargaları doluştu,sırtlanlar payına düşeni aldı." demek istedi.

Eğer vatan sağ olsunsa,eğer Türk askeri gururumuzsa,o bu oyunda kukla olmaya yanaşmayıp bu orta oyununda rol almamayı tercih ediyorsa,senin yani benim gibi düşünenin,Atatürk'ün izinde,onun ilkelerini yaşatmak isteyen Türk gencinin artık silkinip varlığını Türkiye Cumhuriyeti'ne armağan etmesinin zamanı geldi demektir.

“Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zapt edilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir.Bütün bu şeraitten dahi elîm ve daha vahim olmak üzere,memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerini siyasî emelleriyle tevhit edebilirler.Millet fakr-u zaruret içinde harap ve bitap düşmüş olabilir.

Ey türk istikbalinin evladı! işte, bu ahval ve şerait içinde dahi, vazifen;
türk istiklal ve cumhuriyetini kurtarmaktır! muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asîl kanda, mevcuttur! ”

Artık bu işin olabiliri kalmadı,oldu.Cebren ve hile ile önce memleketim işgal edildi,sonra ordum dağıtıldı.

Muhtaç olduğum bu kudret damarlarımdaki asil kan aktıkça memleketimin her metrekaresine hüküm sürecekse o kanı kesmek isteyenlere dur demenin vakti geldi ve geçmekte..

0 yorum:

Yorum Gönder