FB Yandex

DUMANI BASINI DÖNDÜRÜYOR AMA SEN GÜNDEN GÜNE ERIYORSUN


Bir nevi Marlboro bunlar..

Amerikan Harmanı.



Üzerinde "Zararlı" Yazıyor.

Öyle gizli saklı değil.

Alenen,Nal gibi.

"Öldürür" Yazıyor.

"Damarları tıkar" Yazıyor.

"Kalp Krizine,Felçlere neden olur" Yazıyor...

"Kanser eder" Yazıyor... "Size ve çevrenizdekilere kalıcı hasarlar verir" Yazıyor.





"Hamileyken içersen,bebeğine zarar verir" Yazıyor

Daha ne desin..

"Kendini düşünmüyorsan,çocuğunun geleceğini düşün"demek istiyor.



Tahlil et..

İçinde jet yakıtından fare zehirine,Karbonmonoksitten zifire kadar ne ararsan var...

Ama,dumanını şöyle bir çektiğin zaman,"Keyif verici hayaller" yaratıyor.



Zaten tek mahareti bu.

Rahatladığını sanıyorsun...

Aslında "intihar" ediyorsun.



O nedenle "18 yaşından küçüklere" yasak...Henüz reşit olmamış insanların kanına girmesi,onları bağımlı hale getirmesi daha kolay oluyor.



E hal böyle olunca...

Ben görevimi yaptım.

Uyardım.



"Aman" dedim.

"Bırak şu mereti" dedim.



Sen bilirsin kardeş..



Kıçına solunum cihazı taktıkları zaman,beni hatırlarsın...

Çünkü,bu saatten sonra,anca oradan nefes alabilrsin.

Yılmaz Özdil | "İsim Şehir Hayvan" Adlı Kitaptan Alıntıdır.

0 yorum:

Yorum Gönder