FB Yandex

AZİZ BAŞKAN: BANA ERGENEKON'UN KASASI DEDİLER



Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, bugün düzenlediği basın toplantısında kulüple ilgili çıkan başkan adaylığı haberlerine açıklık getirirken CAS süreciyle ilgili de basın mensuplarına bilgiler veriyor.

Martens Hukus Bürosu'ndan Yunan avukat Andreas Zaglis'in de katıldığı toplantıda Aziz Yıldırım başkan adaylığı konusunu bugün konuşmayacaklarını belirtti.

İşte Aziz Yıldırım'ın spor medyasının önde gelen isimleriyle birlikte yaptığı toplantıdaki konuşmaları:

CAS DAVASI NEDEN ÇEKİLDİ?

"Şenes Bey'e İsviçre'deyken Tolga Beyl'le Şekip Bey gittiler. Kendisine Infantino'nun yazdığı mektubu götürüp, verdiler. Süreci anlattılar. 'Bu olamaz. Bu davanın yeniden açılması olamaz' dedi. Bununla ilgili Şekip Bey'de telefon kayıtları var. Bu bir oyundur, oyun oynanıyor, oyun devam ediyor. Yani 'Platini bana çok baskı var' diyor. Baskı kimden geliyor diye sorduk. Ben sordurdum. 'Kimden geliyor bu baskı, hükümetten mi, federasyondan mı?' 'Hayır' O zaman baskı nerden geliyor? Açıklamalı bunları. Burada biz CAS davasını niye çektik? Biz Fenerbahçe olarak, CAS davasını niye çektik? Kim çektirdi bize? CAS davasını bize Şenes Erzik, en yetkili geldi, anlattı bir şeyler, kime anlattı, federasyona anlattı. Federasyondaki kişiler de Şenes Bey'le gidip birşeyler anlattılar. Bu ülkenin iyi niyetli başbakanına gidip konuştular. Aldıkları karar gereği bize, ben hapisdeyken CAS kararını çektirdiler. Geldiler bana da anlattılar, niye çekiyoruz diye, telefonda da tam anlatamıyorlar. Hem ülke hem de Fenerbahçe'nin menfaatleri olacak. Şenes Bey, şimdi TFF'ye neden sormuyor 'Niye çektirdiniz' diye. 'Önemli olan 2020, şu bu' dediler. Benim şahsi davamı da çektirdiler. Rica ettiler, şahsi dava açmıştım Platini'ye. Türkiye'ye giremiyordu, çektirdiler. Medya olarak niye sorgulamıyorsunuz bunları, hep bizi sorguluyorsunuz. Türkiye'de herkes temizdir, Aziz Yıldırım ve üç tane arkadaşı kirli. Türkiye'de şikeyi biz mi çıkardık? Bağırıyorlardı, teşvik Anadolu kulüplerinin gelir kaynağı diye. 2011'de teşvik ve şike suç muydu? UEFA'da bütün bu konuştuklarımız var, bilin yani. Siz hepiniz polisin verdiği fezlekelerle bize saldırdınız."

"Aziz Yıldırım Kıbrıs'a kaçıyordu. Ben buradayım, kaçtım mı?
Aziz Yıldırım ve arkadaşları Emenike'ye verdiği para sayarken görüntüleri vardı. Nerede?"

"SAVCILARA YAPTIKLARI İŞTEN ÖTÜRÜ AHLAKSIZ DEMEDİM"

"Üç gün önce bizim 12 numara bazı savcı ve hakimlerin F.Bahçe formasıyla bizim arkadaşlarla oynadıkları maçtan kesitler yayınladılar. Hangi gazeteler bunları yayınladı? Biz onlara bazı şeyleri dostluk gereği söyledik. Mahkemedeyim şu anda mahkemeye gidip geliyorum. Ahlaksız dedim diye. Öyle söylüyorlar. Ben benle olan ilişkilerinden dolayı söyledim, görevlerinden dolayı değil. Niye bir tane gazete yazamıyor, korkmayın beyler korkmayın. Devir değişir. Herhalde kimse baskı yapmıyor. Hakim, savcıdan niye korkuyorsunuz yahu? Her şeye cevap vereceğim burada. Mahkeme yapacağız. Soracaksınız şu maçta şike yaptın mı? Ben ve arkadaşlarım da korkmadan açık ve net cevaplayacağız. Bu dava bir şike davası değil. Bu dava siyasi bir davadır. Ben ne hapisten korkuyorum ne de başka bir şey. 38 yıl durumum var gider aslanlar gibi yatarım."

"Aziz Yıldırım tekrar CAS davasının çekilmesiyle ilgili 'Siz sebebini sordunuz mu?' sorusuna da "Bize Fenerbahçe menfaatleri için dediler. Sizin UEFA'yla sorununuz var. Demek ki UEFA'yla ilgili birşeyler yapacaklar. Detayını konuşamadık" yanıtını verdi."

"BANA ERGENEKON'UN KASASI DEDİLER"

"Benim telefonlarımı dinlemelerinin amacı; beni Olgun Peker üzerinden Sedat Peker'e oradadan da Ergenekon'da bağlayacaklardı. Bana Ergenekon'un kasası dediler. Çünkü oraya bağlayacaklardı."

"BEŞİKTAŞLILAR'IN ŞİKE YAPMADIĞINA KENDİM KADAR EMİNİM"

"Bu şike davası olsa Trabzonspor Başkanı örgüt lideri olurdu. Başbakana hakaret ediyor. Beşiktaşlıların şike yapmadığından kendim kadar eminim. TV programları hakaret dolu. Kendimi zor. Tutuyorum ailem var. Bu hakaret edenlere karsı sokağa çıkamayacak, karsılarına çıkamayacak biri değilim. O yürek bizde var"

"Yargıtay devam ediyor diye henüz konuşmadık. Bizim dışımızda bizimle ilgili olmayan bilgiler dolaşıyor. Başkan adaylığım ile ilgili konuşmayacağım. 3 Kasım günü bile listeye isminizi yazıp aday olabilirdiniz. Yasal engeli olmayan herkes aday olabilir. Ama başkan Aziz Yıldırım olamaz yazamazsınız. Bunu kimse yazamaz. Fenerbahçe başkanı atamayla gelmez. Günü geldiğinde karar verip aday olacaksam söyleriz. 15 yıllık başkanlığım benim için onur madalyasıdır. Başbakan da sandık diyor. Siz başbakana aday olma diyebilir misiniz?"

“ŞENES BEY'İN ŞEKİP MOSTUROĞLU'NDA SMS'İ VAR

"UEFA, Infantino’nun mektubu iç yazışmadır diyor. Ben CAS’ta 45 dakika çıktım anlattım. Bu iç yazışma değil bir tehdittir dedim. Asbaşkanın Şenes Erzik’in ülkesinin olduğu bir ülkeye bu yazı gönderilirse bu tehdittir dedim. Biz şikeyi anlayamadık da anlatamadık da. Polisin yaptığı çökertme sistemi ile hareket edildi. Benim ile ilgili tek bir tape çıkartın her suçlamayı kabul edeceğim dedim UEFA’ya. Şekip Mosturoğlu ve Deniz Tolga Aytöre Şenes Erzik’e gittiler. Şenes Bey istediği televizyona istediğiniz yere geliriz. Biz ne söyleyeceksek söyleriz. Şekip Mosturoğlu’nda SMS’i var. Şenez Bey SMS atmış."

"FATİH TERİM, TFF BAŞKANI OLABİLİR"

"Bunlar hep spor programlarında konuşuluyor. Saygın bir program yok, iftira ediyorlar, ortamı geriyorlar. (Bir gazetecinin sorusu üzerine) Fatih Terim, TFF Başkanı olabilir. Ben niçin bundan rahatsız olayım? Seçim var, katılır, delegeler seçerse olur. Bu işi yapabilecek bir insan. Ortamı basından bazı kişiler geriyor. Olmayan sıkıntı, varmış gibi gösteriliyor."

"SOW KOŞMAZSA OYNAYAMAZ"

"Ersun Hoca, Sow'u oynatmıyor. Çünü Sow, onun istediği kadar koşmuyor. Ramazan'da oruç tutan Türk çocuklar da vardı, onlar çıkıp oynadı ama Sow oynamadı. Ersun Yanal, bütün futbolcuların en az 12 km koşmasını istiyor ama Sow 9 km koşuyor. Bu yüzden kadroya alınmadı. Gerekeni yaparsa, hoca onu oynatır."

"UEFA ÇELİŞKİLİ KONUŞTU"

"Genel Sekreter Infantino'nun mektubu, verilmiş bir söz anlamına gelir. UEFA, bu mektubu onların önüne getiremeyeceğimizi söyledi. Ben de onlara 'Bu, bir tehdittir' dedim. Şenes Bey'in asbaşkan olduğu bir kurumun genel sekreterinin yazdığı bir mektubun geçerliliğinin olması gerektiğinii ifade ettim.
"'TFF, sizi Avrupa'ya gönderseydi, biz kabul ederdik' diyorlar. Beşiktaş, Avrupa'ya gitti. Onların yöneticileri neden ceza aldı, neden istifa ettiler? UEFA'nın söyledikleri çelişkili."

Kaynak: Gazetevatan

0 yorum:

Yorum Gönder