FB Yandex

Hitler Ne Dedi?

                                                                             








    Uluslararası finans kartelleri ulusumuzu yıllar boyunca acımasızca ezdi. Müttefik devlet adamları da kalplerini sürekli onlara yakın tuttular. Soğukkanlılıkla bu dünyaya 20 milyon Alman'ın çok olduğunu söyleyebildiler.Ve 1939 da sonunda Batılı güçler maskelerini indirdiler. Bütün çaba ve teşebbüslerimize rağmen bize savaş ilan ettiler. Bugün rahatça konuşabiliyorlar: "Polonya sorunu çözülebilirdi fakat biz bunu istemedik." Ortak bir anlayış noktasında buluşabilirdik diyorlar. Fakat savaş istediler. Bu tamda iç rakiplerimin yıllarca bana takındıkları tavra benziyor. Onlara dostluk elimi uzattım. Fakat kabul etmediler ve bağırdılar: "Uzlaşma yok, anlaşma yok, sadece savaş var." Sonunda istedikleri savaşı aldılar. Fransa ve İngiltere'ye söyleyeceğim tek bir şey var: Sizde istediğiniz savaşı alacaksınız.


    İngiltere'nin garantisini uzattığı devlet 18 günde haritadan silindi. Böylece savaşın ilk safhası kapanmış oldu, ancak ikincisi şimdi başlıyor. Bay Churcill bu safhayı başlatmak için adeta can atıyor. O umudunu yardımcılarının ve kendisininde ifade ettiği üzere bombardımanın yakında bu savaşın en olası özelliği olacağı tezini düşünerek tazeliyor. Ayrıca bu savaşın faturası kadınlara ve çocuklara kesilmesin diye ağlıyorlar. İngiltere ne zamandan beri kadınları ve çocukları düşünüyor?!

    Halihazırda bize karşı uygulanan bu bütün kuşatma savaşı bile kadınlara ve çocuklara karşı uygulanan bir savaştan başka birşey değil aynen Boer Savaşı zamanındaki gibi. O savaşta toplama kampları icad edilmişti. İngiliz aklı bu fikre hayat verdi. Biz sadece bunu ansiklopedilerden okuduk ve çok önemli bir farkla kopyaladık: İngiltere kadınları ve çocukları bu kamplara kapattı. O zaman yirmi binden fazla Boer kadını acılar içerisinde öldü. İngiltere bugün neden farklı savaşsın? Bunu bekledik ve kendimizi buna hazırladık! Bu yabancı propagandaya baktığımda, zafere olan inancım daha da artıyor. Çünkü bu propagandayı daha önce de yaşadım. Neredeyse 15 yıldır bu propaganda bizi hedef alıyor. Benim eski parti yoldaşlarım siz bu propagandayı hatırlıyorsunuz! Aynı kelimeler, aynı ifadeler, evet, daha dikkatli baktığımızda görüyoruz ki aynı kafalar aynı şeyleri söylüyorlar. Bilinmeyen bir adam olarak ben, bir avuç insanı arkama alıp bu kişileri bitirdim. 15 yıl boyunca bu kişileri bitirdim. Ve bugün Almanya büyük bir dünya gücü.

    Bugün Bay Daladier bu millete karşı şüphelerini dile getiriyor bu toplumun bir kesiminin onları üzdüğünü düşündüğünde yada vatanım hakkında konuştuğunda demek istiyorum ki: Oo, Mösyö Daladier, siz henüz Avusturyalı askerlerimi görmediniz! Onlar sizi kişisel olarak bilgilendirmeli. Biliyorsunuz ki onların alayları ve tümenleri tıpkı diğer Alman olanlar kadar iyi. Belki daha sonra eski Alman kabileleri ile karşı karşıya olduğunuzu söylerken içinde bulunduğunuz delilik halinizi tedavi ettirebilirsiniz. Bay Daladier bugün koskoca bir Alman milleti ile karşı karşıyasınız!

    Führer ve Millet bugün anlamıştır ki eğer haklarımızda ısrar etmezsek hiçbir anlayış mümkün olmayacak. Biz bu haklar 2, 3 yada 5 yılda bir müzakere konusu olsun diye bu mücadeleyi vermiyoruz. Ayrıca 80 milyonun hakları müzakere için var, herhangi bir parti ya da hareket için değil. Ben kimim ki?! Sizin haklarınızın sesi olmaktan başka! Ey Alman Halkı, haklarınızın sesi! Millet bana güvendi! Ve ben bu güvene layık olduğumu ispat edeceğim! Dikkatleri bana ve etrafımdakilere çekmektense, geçmiş ve geleceğe çekmeyi umuyorum. Geçmişte olduğu gibi gelecekte de Alman halkı ile birlikte onurlu bir şekilde ayakta durmak istiyorum. Bugünün nesli Almanya'nın kaderinin taşıyıcısıdır; Almanya'nın geleceği yada yok oluşu. Düşmanlarımız haykırıyorlar: "Almanya yok olmalı!" Almanya tek bir cevap vermeli: Almanya yaşayacak ve Almanya bunun için kazanacak!  Asla TESLİM OLMAYACAĞIZ.

0 yorum:

Yorum Gönder